poniedziałek, 19 marca 2012

Spis Bonusów

Spis Bonusów
Nazwa Dostępny w: Działa na / Efekt: Wartości:
Maks. PŻ
  • Bransoletach
  • Butach
  • Naszyjnikach
  • Zbrojach
    Podnosi nasze maksymalne PŻ o ...
  • +100
  • +200
  • +300
  • +500
  • +800
  • +1000
  • +1500
  • +2000
Maks. PE
  • Bransoletach
  • Butach
  • Naszyjnikach
  • Zbrojach
    Podnosi nasze maksymalne PE o ...
  • +10
  • +20
  • +50
  • +80
Energia Życiowa
  • Broniach
  • Tarczach
    Podnosi naszą Energię Życiową (PŻ) o ...
  • +2
  • +4
  • +6
  • +8
  • +12
Inteligencja
  • Broniach
  • Tarczach
    Podnosi naszą Inteligencję (INT) o ...
  • +2
  • +4
  • +6
  • +8
  • +12
Siła
  • Broniach
  • Tarczach
    Podnosi naszą Siłę (SIŁ) o ...
  • +2
  • +4
  • +6
  • +8
  • +12
Zręczność
  • Broniach
  • Tarczach
    Podnosi naszą Zręczność (ZRĘ) o ...
  • +2
  • +4
  • +6
  • +8
  • +12
Szybkość Ataku
  • Butach
  • Hełmach
    Szybkość ataku jest zwiększona o ...%
  • +1%
  • +2%
  • +3%
  • +5%
  • +8%
Szybkość Zaklęcia
  • Broniach
  • Butach
  • Zbrojach
    Skille szybciej się ładują o ...%
  • +2%
  • +4%
  • +6%
  • +10%
  • +20%
Regeneracja PŻ
  • Hełmach
  • Naszyjnikach
    PŻ (w stanie spoczynku) ładuje się szybciej o ...%
  • +4%
  • +8%
  • +12%
  • +20%
  • +30%
Regeneracja PE
  • Hełmach
  • Naszyjnikach
    PE (w stanie spoczynku) ładuje się szybciej o ...%
  • +4%
  • +8%
  • +12%
  • +20%
  • +30%
...% obrażeń będzie dodanych do PŻ
  • Bransoletach
  • Hełmach
  • Zbrojach
    Obrażenia absorbowane przez PŻ*
  • +1%
  • +2%
  • +3%
  • +5%
  • +10%
...% obrażeń będzie dodanych do PE
  • Hełmach
  • Naszyjnikach
  • Zbrojach
    Obrażenia absorbowane przez PE*
  • +1%
  • +2%
  • +3%
  • +5%
  • +10%
Szybkość poruszania się
  • Kolczykach
    Zwiększa szybkość poruszania się
  • 2%
  • 4%
  • 6%
  • 10%
  • 20%
Niewrażliwy na omdlenie
  • Tarczach
    Zwiększona odporność na omdlenie

Niewrażliwy na spowolnienie
  • Tarczach
    Nie da się nas spowolnić

Wartość ataku
  • Zbrojach
    Zwiększa naszą wartość ataku o ...
  • +5
  • +10
  • +15
  • +30
  • +50
Odporność na wiatr
  • Bransoletach
  • Hełmach
  • Zbrojach

  • +2%
  • +4%
  • +6%
  • +10%
  • +15%
Odporność na błyskawice
  • Bransoletach
  • Hełmach
  • Zbrojach

  • +2%
  • +4%
  • +6%
  • +10%
  • +15%
Odporność na miecze
  • Butach
  • Kolczykach
  • Naszyjnikach
  • Zbrojach
    Zmniejszone obrażenia od ataków z broni jednoręcznej
  • +2%
  • +4%
  • +6%
  • +10%
  • +15%
Odporność na broń dwuręczną
  • Butach
  • Kolczykach
  • Naszyjnikach
  • Zbrojach
    Zmniejszone obrażenia od ataków z broni dwuręcznej
  • +2%
  • +4%
  • +6%
  • +10%
  • +15%
Odporność na magię
  • Bransoletkach
  • Hełmach
  • Zbrojach
    Zmniejszone obrażenia ataków magicznych Sury BM, Szamana oraz niektórych mobków
  • +2%
  • +4%
  • +6%
  • +10%
  • +15%
Odporność na sztylety
  • Butach
  • Kolczykach
  • Naszyjnikach
  • Zbrojach
    Zmniejszone obrażenia z ataków sztyletami
  • +2%
  • +4%
  • +6%
  • +10%
  • +15%
Odporność na wachlarze
  • Butach
  • Naszyjnikach
  • Zbrojach
    Zmniejszone obrażenia ataków z wachlarzy
  • +2%
  • +4%
  • +6%
  • +10%
  • +15%
Odporność na ogień
  • Bransoletkach
  • Hełmach
  • Zbrojach
    Zmniejszone obrażenia ataków z ognia
  • +2%
  • +4%
  • +6%
  • +10%
  • +15%
Odporność na strzały
  • Bransoletkach
  • Hełmach
  • Zbrojach
    Zmniejszone obrażenia ataków ze strzał
  • +2%
  • +4%
  • +6%
  • +10%
  • +15%
Szansa na otrucie
  • Broniach
  • Hełmach
    ...% szans, że zatrujemy przeciwnika/moba
  • +1%
  • +2%
  • +3%
  • +5%
  • +8%
Szansa na omdlenie
  • Broniach
  • Butach
  • Naszyjnikach
    ...% szans, że omdlimy przeciwnika/moba
  • +1%
  • +2%
  • +3%
  • +5%
  • +8%
Szansa na spowolnienie
  • Broniach
  • Butach
    ...% szans, że spowolnimy przeciwnika/moba
  • +1%
  • +2%
  • +3%
  • +5%
  • +8%
Szansa na przeszywające uderzenie
  • Broniach
  • Bransoletach
  • Naszyjnikach
    ...% szans, że ominiemy obronę przeciwnika/moba
  • +1%
  • +2%
  • +3%
  • +5%
  • +10%
Szansa na krytyczne uderzenie
  • Broniach
  • Bransoletach
  • Butach
  • Naszyjnikach
    ...% szans, że zadamy cios z podwójną siłą
  • +1%
  • +2%
  • +3%
  • +5%
  • +10%
Szansa na odbicie ciosu skierowanego w ciało
  • Tarczach
  • Zbrojach
    ...% części ataku wroga "odbije się" od naszej postaci i uderzy postać atakującego
  • 1%
  • 2%
  • 3%
  • 6%
  • 10%
  • 15%
Szansa na blok ciosu
  • Tarczach
    Szansa na uniknięcie ciosu
  • 1%
  • 2%
  • 3%
  • 6%
  • 10%
  • 15%
Szansa na uniknięcia strzały
  • Hełmach
  • Kolczykach
  • Zbrojach
    ...% szans, że unikniemy ataków ze strzał
  • +2%
  • +4%
  • +6%
  • +10%
  • +15%
Szansa na bonus doświadczenia
  • Butach
  • Naszyjnikach
  • Tarczach
    ...% szans na bonus doświadczenia
  • 2%
  • 4%
  • 6%
  • 8%
  • 20%
Szansa na podwójne wyrzucenie przedmiotów
  • Bransoletkach
  • Kolczykach
    ...% szans na podwójne wyrzucenie przedmiotów
  • 2%
  • 4%
  • 6%
  • 8%
  • 20%
Szansa na podwójne wyrzycenie Yang
  • Butach
  • Naszyjnikach
  • Tarczach
    …% szans na podwójny drop Yang
  • 2%
  • 4%
  • 6%
  • 8%
  • 20%
Silny przeciwko Diabłom
  • Bransoletach
  • Broniach
  • Hełmach
  • Kolczykach
  • Tarczach
  • Ognisty Król
  • Setaou z Groty Wygnańców (Wojownicy, Łowcy i Mistyki)
  • +2%
  • +4%
  • +6%
  • +10%
  • +20%
Silny przeciwko Zwierzętom
  • Bransoletach
  • Broniach
  • Hełmach
  • Kolczykach
  • Tarczach
  • Zwierzęta w m1
  • Małpy
  • Pająki
  • Żaby
  • +2%
  • +4%
  • +6%
  • +10%
  • +20%
Silny przeciwko Ludziom
  • Bransoletach
  • Broniach
  • Hełmach
  • Kolczykach
  • Tarczach
  • Ninja
  • Sura
  • Szaman
  • Wojownik
  • Moby z m2
  • +2%
  • +4%
  • +6%
  • +10%
  • +20%
Silny przeciwko Nieumarłym
  • Bransoletach
  • Broniach
  • Hełmach
  • Kolczykach
  • Tarczach
  • Zarażeni na Górze Sohan
  • Wieża Demonów (DT)
  • +2%
  • +4%
  • +6%
  • +10%
  • +20%
Silny przeciwko Orkom
  • Bransoletach
  • Broniach
  • Hełmach
  • Kolczykach
  • Tarczach
  • Orki w Dolinie
  • +2%
  • +4%
  • +6%
  • +10%
  • +20%
Silny przeciwko Mistykom
  • Bransoletach
  • Broniach
  • Hełmach
  • Kolczykach
  • Tarczach
  • Wszystkie Ezoty w Dolinie
  • Ezoty w Świątyni (co nie mają w nazwie Ezot.)
  • +2%
  • +4%
  • +6%
  • +10%
  • +20%

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz