poniedziałek, 12 marca 2012

Umiejętności

Umiejętności

Umiejętności są to specjalnie moce, unikalne dla każdej klasy. Aby się ich nauczyć musimy przejść przez szkolenie, które dostępne jest od 5 poziomu postaci. Dla każdej klasy mamy dostępne 2 ścieżki rozwoju. Dla każdej ścieżki inne umiejętności. To od nas zależy kim chcemy grać. 

Wojownik Body : Aura Miecza , Berserk , Trzystronne Cięcie , Wir Miecza , Szarża. 

Wojownik  Mental : Silne Ciało , Walnięcie , Duchowe Uderzenie , Tąpnięcie , Uderzenie Miecza 

Ninja Dagger : Wirujący Sztylet , Szybki Atak , Zasadzka , Trująca Chmura , Krycie sięNinja Archer : Ognista Strzała , Trująca Strzała , Powtarzalny Strzał , Deszcz Strzał , Bezszelestny Chód

 Szaman Healer : Leczenie,Zwinność,Zwiększ. Ataku,Burzowy Szpon, Błysk.Rzut, Przyw.Błyskawicy 

Szaman Smok : Błogosławieństwo,Pomoc Smoka,Odbicie, Lataj. Talizman,Smoczy Skowyt,Strzel. Smok 

Sura WP : Czar. Ostrze,Smoczy Wir,Strach,Czar. Zbroja,Uderzenie Palcem,Rozproszenie Magii
























Podnoszenie poziomu umiejętności. Poziom Master 
Punkty umiejętności dostajemy co 1 lvl. Są nam potrzebne do podnoszenia umiejętności na następne poziomy a następnie na poziom Master. Na start dostajemy 4 pkt. Umiejętność wchodzi na poziom M automatycznie od 17 do 20 poziomu skilla. Szansa na wejście na 17 poziomie wynosi 25%, na 18 - 50%, na 19 - 75%. 20 pkt to pewniak. Warto jednak próbować wbić skilla na 17 pkt, ponieważ na wyższym poziomie kilka pkt może się przydać na inne umiejętności.
 
 
  Skill nie wbił na M na 17 pkt.                                                                                                                                                    
Jeżeli mamy poniżej 30 poziomu postaci możemy cofnąć umiejętności za drobną opłatą u Starszej Pani. Ponownie będziemy mogli wybrać ścieżkę umiejętności. Drugim wyjściem jest kupno Opaski Zapomnienia. Cofa ona umiejętność o jeden punkt. 
Umiejętności Master (M)
Aby podnosić swoje umiejętności o kolejne poziomy M należy czytać księgi umiejętności (KU). Można je kupić od innych graczy lub wydropić z Metinów. Ceny niektórych KU sięgają kwot rzędu kilkuset tysięcy, więc jest to na pewno bardziej opłacalne.
Księgi Umiejętności możemy czytać co 24 godziny, w dodatku lektura pochłania nam trochę doświadczenia. Istnieje szansa niepowodzenia, wtedy tracimy dane KU. Podnoszenie umiejętności na kolejne poziomy M wymaga zawsze o 1 księgę więcej na kolejne poziomy: 
M1 -> M2 = 1 KU
M2 -> M3 = 2 KU
M3 -> M4 = 3 KU
M4 -> M5 = 4 KU
M5 -> M6 = 5 KU
M6 -> M7 = 6 KU
M7 -> M8 = 7 KU
M8 -> M9 = 8 KU
M9 -> M10 = 9 KU
M10 -> G = 10 KU 
Aby umiejętność weszła na poziom G trzeba pomyślnie przeczytać 55 Ksiąg. Alternatywą dla KU są Instrukcje. Podwyższają one szansę pomyślnej nauki. Są jednak o wiele droższe. 
Poziom Grandmaster (G) i dalsza nauka
Aby podnosić skille na kolejne G potrzebujemy Kamieni Duchowych oraz nieco rangi. Kiedy nauka się nie powiedzie tracimy KD oraz połowę wymaganej wcześniej rangi. 
G1 -> G2 = 500 rangi
G2 -> G3 = 1000 rangi
G3 -> G4 = 1500 rangi
G4 -> G5 = 2000 rangi
G5 -> G6 = 2500 rangi
G6 -> G7 = 3000 rangi
G7 -> G8 = 3500 rangi
G8 -> G9 = 4000 rangi
G9 -> G10 = 4500 rangi
G10 -> P = 5000 rangi                              
 Perfect (P) jest maksymalnym rozwinięciem umiejętności

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz